MY NEW LIFE.

Har fixat min perfekta nyårsklänning idag. Den är som klippt och skuren för mig, nackdelen är bara om jag går upp ett gram så är det kört! Visserligen börjar mitt nya liv i morgon med stenhård träning, detta går nog mer jämt ut eftersom det blir inflyttningsfest och utgång senare på kvällen. Men efter det blir det ännu hårdare träning!

Julen börjar närma sig med stormsteg. Det är första advent på söndag, idag har det gått halva tiden tills min älskling kommer hem. 27 dagar kvar till julafton och jag har redan skrivit en önskelista. Idol börjar lida mot sitt slut och snart är det 2010. Jag har redan satt upp några nyårslöften stora som berg men jag kommer att bestiga de! Jag är taggad till tusen och kan knappt vänta.

Nu blir det en varm dusch och sedan somna till en film, dags att vända tillbaka på dygnet.
I morgon 12:59 börjar det och jag kommer vara så redo!
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0