HAR EGENTLIGEN INGENTING ATT SKRIVA

Har varit mycket på sista tiden. Massor med plugg som börjar ta form och det är bara en vecka kvar innan allt ska vara klart. Ska hjälpa Sofie att flytta på lördag samtidigt som vi pluggar, sen kan vi vara där och förbereda hela redovisningen så den blir perfekt. Det är så skönt att arbeta med någon som tänker ungefär likadant som en själv!

Annars är det väl "nöjessaker" som tar all tid. Har visserligen bockat av sista Djurgårdens matchen som gjorde att dom får spela i allsvenskan nästa år. Körkortet är fixat, så nu är det utgångar, inflyttningsfest som står på listan att göras. Har äntligen tagit tag och bestämt mig vart jag ska köpa gymkort också.
Många undrar hur jag klarar mig här hemma utan min älsk, men det går bättre än väntat faktiskt. Klart jag saknar honom sjukt mycket men vi pratar på msn ungefär varje dag och han har äntligen fixat skype! Så det går kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0