MICHAEL JACKSON

Första reaktionen imorse när mamma sa att Michael Jackson hade dött var, coolt. Kunde inte riktigt föreställa mig att han kunde dö bara sådär. Men det kan hända alla och nu var det tydligen hans tur. Fast jag tror försig att det handlar om en överdos av droger eller mediciner, men vi får se. Just nu spelas hans låtar på radion hela tiden.. Han var i alla fall kungen av pop!

Dagens planer är att åka till posten och fixa lite saker. Sen kommer Z och hämtar mig efter jobbet, då ska det inhandlas mat antar jag för han ville göra en mysig middag och hyra film i kväll. I morgon är det väggbygge som gäller!

Jag måste bara rekommendera två saker, ena är den nya mascaran som har en runt liten borste. Den är verkligen suverän! Den andra saken är en parfym från Victorias Secret. Det är en helt vanlig som tillhör deras olika serier. Där det finns massvis med olika hudkrämer och andra saker. Men parfymen är kanon och jag får hur mycket komplimanger som helst för den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0