DEC. 2, 2009

Kom hem för ett litet tag sen från gymmet, har varit på shape. Det är typ det jobbigaste jag har varit på i hela mitt liv och mina ben känns fortfarande som spagetti. Nu ska jag ta en varm dusch och sen göra lite lunch.
Ska försöka skriva klart min önskelista också. Måste börja att köpa julklappar snart också, har inte kommit på någonting vad jag ska köpa än.

Update: Lunchen blev hur god som helst, blir lite förvånad över mig själv ibland. Mina ben är fortfarande som spagetti och jag kommer nog ha världens träningsvärk i morgon! Önskelistan är nu ganska klar, det är tillkommit lite saker efter i kväll för vi ska nämligen flytta! Februari/mars flyttar vi och jag får plats med en dubbelsäng och en egen walk in closet!

Planerna för i morgon är att åka till Sofie och gå en långpromenad med Melvin och sen fika. Ganska lugnt och skönt när man har träningsvärk. Hoppas det är fint väder bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0