ÄNDRADE PLANER

Dagen har bestått av att vila, kolla på tv, vila, sitta vid datorn och vila. Kvällen kommer nog bestå av desamma också. Snart kommer mamma och T hem, då ska vi åka och köpa thaimat, hur gått som helst. Har verkligen suktat efter det hela dagen. Det kanske blir till att hyra den nya Wallander filmen också, så man har nått att göra i kväll när man bara ska vila. 

Hoppas jag mår bättre i morgon för planerna är ändrande, åker till Uppsala i morgon istället för på tisdag. Har dock inte bestämt mig än om jag ska åka med SJ eller Upptåget, fast det spelar nog inte så stor roll. Upptåget är lite dyrare men går lite fortare. Men tid är pengar. Dock går det från Upplands väsby. 

Idag när jag bara har legat på soffan har jag följt de mesta såpor eftersom alla går i repris. Bachelorette blev så spännande att jag var tvungen att gå in på nätet och kolla på vem som vann. Nu är det final i Paris Hilton´s my new BFF, dock är det så patetiskt att jag inte orkar kolla klart på det. Men det programmet som egentligen är mest patetiskt av dom alla är Paradise Hotel men ändå är det så jäkla kul. Är tvungen att kolla på varenda avsnitt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0