Nya tag!

Jag har inte bloggat på jätte länge, men nu ska jag verkligen ta migi kragen att börja igen. Sommarlovet har varit kanon, tagit de mest lugnt med Zacharias och varit i Spanien. Nu dom sista veckorna får vi se om det blir Sandhamn eller inte. Beror helt på vädret!

Idag har det allafall varit lugnt. kom vid halv 8 tiden imorse eftersom Zacharias skulle på träning. Då gick ja och mamma ut med Kazper och passade på att gå och handla frukost på ICA samtidigt.
Sen la jag mig på soffan för att kolla på någon film som mamma och Lasse hade hyrt, men jag han bara lägga huvudet på kudden så somnade jag. Den var försig ganska lång tråkig, så de är inte så konstigt att jag somna.
Den hete iallafall "Darling", någon som har sett den?
Efter de var de bara att gå upp och göra sig iordning för att åka och hämta min dator på Lasses jobb. Den har blivit jätte konstig, en dag när jag kom hem så gick den bara inte att sätta på. Och nu visade det sig att de är hårddisken som är trasig, skoj! Men sen åkte jag, mamma och Lasse till Täby Centrum för att handla dop present till Wilmer. Det blev ett present kort på någon affär som dom ville ha, för att köpa en ny barnvagn. En övningsgår tröja, ett par solglasögon och ett par crocs skor, såå söta!
Nu är jag hemma och tar det lugnt, väntar på att Zacharias ska sluta sin träning! Sen blir det väl bara dit äta middag, kolla på tv i någon timme och sen sova eftersom han ska upp 7 imorn bitti. Fast de är försig mysigt ändå.

Snart är det skola igen, saknar nästan skolan lite och nu är man inte minst heller! Tänk alla dessa roliga lektioner när man ska designa saker och få gå och äta på Ginos, helt underbart! En sak som jag måste gör när skolan börjar är att träna minst 2 gånger i veckan! Vet ju hur det fick förra året...
Hoppas vi får ett bra schema så man kan träna innan skolan ibland också.

Aja, jag skriver mer sen!
       Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maddää

Jo, jag funderar och på att lägga in minst två timmar träning i veckan. Är ni på lr?
Underbara ginos!!!!!!!!!!

2007-08-08 @ 16:19:07
URL: http://madlajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0