TREDJE GÅNGEN GILLT.

Jag har nog aldrig mått så dåligt som jag gjorde igår. Jag tog alla tabletter man kunde tänka sig men ändå gick min min huvudvärk över. Jag som är van att ha migrän och det här var mycket värre! Sov 19 timmar i natt och ändå var jag helt slut när jag vaknade i morse. Då var det bara att klä på sig mjukisarna och åka upp till DS. Fick ta massor med nya prover och så gick jag göra massor med tester för att kolla så det inte var nått fel i hjärnan. Detta gjorde mig väldigt orolig men som tur var så visade det inget. Utan jag har bara en extrem inflammation i bihålorna och i trumhinnorna som gör att det blir tryck i huvudet. Men det visste jag redan.. Sen var det bara att åka hem och sova igen när jag hade varit där. Nu blir det bara att vila tills jag blir frisk igen. Åker ju till London nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0