SPOTIFY

Har suttit och jobbat i Maya nästan hela dan. Har verkligen har en mys idag med mjukiskläder plus en filt, tända ljus och té. Som vanligt har jag min filofax vart jag än går och sen har jag min bok som stöd när jag jobbar i programmet. Det bästa av allt är nog Spotify! Att lyssna på gamla och nya låtar, byta spellistor med kompisar, mm. Reklamen är dock en nackdel. Man kanske ska skaffa sig premium trots allt. Innan Spotify kom var man ju tvungen att ladda ner olagligt och sen lägga in de i itunes eller lägga in alla cd-skivor i datorn. Tänk va det utvecklas fort.. Har även suttit och kollat in den nya iphonen som kommer i år med 4G. Tror den kommer bli riktigt cool och ryktet säger att dom ska ha möte i vecka och fastställa vilken av alla förslag de kommer att bli. Väntar med spänning!

Har varit lite fram och tillbaka nu med resan till Orlando också. Äntligen har jag och Sofie hittat ett datum där båda kan. Men nu verkar det som planen har ändrats och att det lutar åt att alla vi fyra åker någonstans lite senare mot sommaren istället. Tror det skulle vara helt underbart!

I kväll blir det att ta det lugnt. Ska nog ta ett långt bad och gå och lägga mig ganska tidigt. I morgon är det heldag i skolan, sen träning och sen kanske bio (igen) med Madeleine. De blir tredje gången vi går på bio inom loppet av 10 dagar. På torsdag blir det att packa på förmiddagen och sen hem till mormor och fira henne på kvällen. Fredag morgon åker vi till London! Shopping, shopping, shopping och fotboll är det som står på schemat! Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0