I´M SORRY

Ännu ett till uppehåll i bloggen och jag har verkligen inte haft någon lust av att skriva något heller. Julen och nyår är över, min älskling har både varit hemma och redan åkt igen, nu är vi äntligen inne på 2010 och t o m några dagar in. Julen var lugn och underbar, fick inprincip allt jag önskade mig och lite där till. Nyår var också kanoners. Alla dagarna där emellan och efter har varit helt fantastiska eftersom jag har fått vara med min älskling. Nu är det ungefär tre månader kvar tills vi ses igen om jag inte åker och hälsar på. Tiden kommer nog gå väldigt fort i alla fall. Arbetsproverna kommer strax ut och nu ska det börja sprutas idéer på hög nivå. Sen ska åka en tripp till London för shopping och annat nöje, sedan blir det flytt och allt ska fixas in inför det och efter. Sen verkar det som att det blir en solsemster som jag verkligen behöver just nu och så kanske det blir det jobb på det. Men det som står högst upp på listan är träningen. Har äntligen kommit igång igen efter jag har varit sjuk även fast jag inte är helt hundra än. Sen efter att jag har hunnit med allt det här så är han hemma igen! Tror det kommer gå lika bra som det gjorde innan julen. Ska dock försöka vända tillbaka på dygnet lite åtminstånde. I kväll blir det inte allt för sent med tanke på att jag har sovit tre timmar inatt. Vi får se om det blir något mer inlägg senare eller om det blir ett stort glapp igen.

J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0