APU 18/5-09

Fixat pannåer och fortsatt med broschyren idag, that´s it! Det är ovanligt lugnt här! Fick även lite tid över att skicka iväg mina inbjudningskort till studenten. Har även skickat iväg mina arbetsproverna till Berghs, läskigt! Inte en chans att jag kommer komma in men i alla fall. Det står som sagt i registret att jag har sökt. Fick lite panik när jag var inne på deras hemsida för att skicka iväg dem så fungerade det inte! Testade och testade men det fungerade bara inte, men tillslut så gjord de det. Satt det var nog bara för att alla håller på att lämnar in nu. Är så lättad! 

Nu är det äntligen över och det är så skönt att släppa det här!!

Så nu är det bara doktorn kvar i morgon kl 08:30! Hoppas det också går bra.

Kommentarer
Postat av: Made in sweden

Gå gärna in på http://www.madeinsweden.se/ och kolla in Janet Leons låt Let go, grym låt! Där kan du även läsa hennes blogg!

2009-05-18 @ 15:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0