Rosa

Sitter uppe helt själv för att vänta på att Z ska komma hem från träningen. Han lär väl komma strax. I kväll har jag haft lite hemma spa för mig själv och så har jag gjort egen musli. Längtar redan tills jag får äta det till frukost i morgon.

Jag har fungerat fram och tillbaka om jag ska köpa en väska jag vill ha eller inte. Jag har sått och hållit i den flera gånger, men jag har aldrig köpt den för jag vet att jag egentligen inte behöver den. Fast den är faktiskt mycket större än alla andra väskor jag har så då är den perfekt som en weekend-bag! Jag fick presentkort av Z i julklapp för att jag ska kunna köpa väskan. Ska jag köpa den eller inte? Behöver jag den? Men den är så fin! Tror faktiskt att jag ska stanna kvar i stan i morgon och köpa den, i värsta fall får jag väl lämna tillbaka väskan då. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0