TRÖTT PÅ EN TISDAG

Första dagen på länge jag ställde klockan igår för att jag skulle gå upp klockan nio imorse. Tror ni inte att jag hade problem att sova och somna klockan fem i natt. Var som ett vandrande lik när jag klev upp ur sängen i morse. Skulle vara och fixa håret vid tolv satt det var bara att gilla läget och göra sig i ordning. Klippning och fixade utväxten blev det. Känns skönt att ha den borta! Synd bara att den kommer tillbaka lika fort med tanke på att håret växer som ogräs. Sen blev det shopping, köpa nödvändiga saker som hår och hudgrejer. Funderar på om jag ska åka och köpa TRESemmé i morgon, skulle vilja testa det!

Kvällens planer är att inte göra någonting alls. Vara hemma och ligga på soffan. Juste igår bokade jag kör- och teorikurs. Det går riktigt bra med körandet faktiskt. Imponerad av mig själv nästan. Annars hände det väl inte så mycket annat igår förutom att det blev strömavbrott i hela Täby och just vi det tillfället befann jag mig i ett omklädningsrum i Täby centrum. Så de var tvungna att utrymma hela centrumet. Det blev en lätt kaos när när alla stod förvirrade och visste inte vart de skulle ta vägen. Veckans planer annars är att köpa gymkort, avskeds blablabla vad man nu kallar det för Zebastian som flyttar och födelsedags blablabla för Zacharias som fyller år. Ska nog köpa lite nya block och grejer så jag är beredd på att börja plugga, dock är det ett tag kvar. Annars tar jag dagarna som de kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0