INGEN VANLIG SÖNDAG

Igår blev det utgång på Collage med lite folk. Trevligt var det och sent som vanligt. Men idag blev det inte en vanlig bakis-söndag utan vi har sprungit runt hela stan för att gå på visningar, totalt blev det tio visningar. Alla låg i Vasastan och runt omkring där satt det blev ju att vi gick runt över allt. Måste erkänna att jag är slut i mina ben nu. Men det får man vara när man har varit ute och gått från halv tolv till halv sex. Blev en liten sushi paus där emellan också. Juste, när vi gick där omkring gick vi på den gatan som jag har gått fram och tillbaka på flera gånger om dagen när jag gick till skolan. Var även utanför skolan och nu hade dom tagit mer skylten. Även fast skolan var jäkligt ful så saknar jag den oerhört mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0