paus

sitter och jobbar hemifrån med ett skivomslag som ska va klar tills på torsdag. Kan inte riktigt jobba eftersom jag är trött, ont i huvudet och magen. Så då tog jag en liten paus och bloggar istället för att få krafterna tillbaka.

Idag var det iallafall första skoldagen på 5 veckor eftersom vi har haft APU. Riktigt onödigt att vi kom dit klockan 9 imorse eftersom vi inte skulle lämna tillbaka böckerna förens vid 1 tiden. Så det blev en lång lunch med Tess på Nancy Café. Imorgon är det friluftsdag som gäller, det verkar som att det bara är jag och Tess som ska dit från vår klass och jag ska dessutom inte ens va me så mycket eftersom jag har min mage. Men det blir iallafall matsäck och hagaparken för min del imorgon. Bli även en hel del jobb hemifån.. På onsdag är jag ledig eftersom på 3orna tar studenten men då blir det ännu mer jobb och sen på torsdag är det avslutning! Men ska direkt efter och träffa killen som ska ha skivomslaget satt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0