Midsommar

På midsommar var jag och Zacharias hos Jessica, alltstå Zebastians tjej ( Zacharias store bror). De var mycket folk där och självklart var jag och Zacharias yngst eftersom dom flesta var 20+. Men det var skoj i alla fall. Visste ju ungefär hur det skulle gå till eftersom det här är det tredje året. Som vanligt så regnade det, som det alltid gör på midsommar i Sverige. Skulle köpt en säng så man skulle få pengarna tillbaka!
Orkar inte skriva allt vad som hände under kvällen men det var väl som de brukar vara.

Jag har inte direkt på mig något speciellt, en brun klänning med blommor på, vit kofta, jeans jacka och en fläta i främre håret.
Bild kanske kommer senare..

Kommentarer
Postat av: Mäds

HAHA!!!!

Vi hade sol hela dagen.

2008-06-23 @ 14:39:58
URL: http://madlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0