Tack Stephanie

Idag hade vi redovisning på vårat parti och de gick bra :D om vi inte vinner blir jag riktigt besviken! Men de var inte de jag skulle skriva nu. Utan nu ska ja hylla min kära vän Stephanie (Tess, Tessan, Tesk, biblo, m.m) Äntligen är det någon som förstår mitt hårda liv! Så här skrev hon i sin blogg. (biblo.blogg.se)

"Min vän Jennifer har en pojkvän sen en lång tid tillbaka. Zacharias heter han och har en otrolig porrig röst, det var inte det jag skulle säga, det jag ville komma fram till var att Zacharias spelar hockey, mycket hockey. 
 
Jennifer: vad ska du göra ikväll?
Tess: vet inte, är du med Z eller?
Jennifer: nä han är på träning
Tess: haha :D
Jennifer: han som inte skulle träna idag.
 Tess: haha :D
Jennifer: så har han träning imorrn kl 10 på morgonen
Tess: haha :D
Jennifer: och han ska träna med både AJ och BJ
Tess: du har det hårt.
Jennifer: ja

Jag har krav på killar, (kanske därför jag lever mitt liv ensam)
han ska definitivt inte hålla på med nån sport som Jennifers kille. jag skulle bli helt galen.
Du är en stark person Pancho, för du står ut med hockeyn."

Tack så mycket Biblo!!

image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0