Sjuk

I Fredags var jag och Zacharias hos pappa, för vi skulle gå ut och äta middag och bowla. Självklart så vann jag över Zacharias :D Sen på lördagen så va jag hemma hos mormor på förmiddagen och sen på kvällen var jag på fest med Zacharias och hans familj. Söndagen var ganska lugn, va på IKEA med mamma,mormor och Mia. Sen åkte vi och hämta Zacharias och åkte hem till oss och tog de lugnt! Pluggade lite också!
I lördags bröjade jag bli sjuk och nu är de ännu värre!! HATAR att vara sjuk!! Mamma tycker att jag ska åka hem från skolan men jag orkar inte nu när ja väl är här. Hoppas jag inte är sjuk på onsdag bara när vi har matteprov!
Idag blir det i allafall plugg och vila! Juste, går va mitt hus med i tidningen och nästa helg kommer jag vara med:)

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0