Trött!

Ville verkligen inte gå upp imorse när klockan ringde. Så jag tog en liten sovmorgon och sov till klockan sju, men sen kom jag på att inte inte gjorde någonting eftersom vi började klockan nio.
Idag har vi bara estet och engelska, orkar verkligen inte!
Helgen har varit lugn, i fredags var jag med Zacharias innan hans träning sen åkte jag hem till Frida och dega. Kollade på talang 2007 och åt jordgubbar, melon, ananas och godis! Sen åkte jag hem och sov, tror jag somna vid elva eller nått sånt.
På lördagen så skickade Frida sms och sa att hon var vaken, kl 08.30! Så vid 09.15 gick jag upp åt frukost och gjorde mig iordning för att hinna med bussen som gick klockan 11. Väl inne i stan gick vi affärer och kollade lite. Sen satte vi oss ner och fikade lite. När jag kom hem sen så hade mamma målat förådet svart! Men det blev as coolt. På kvällen kollade jag, Zacharias, mamma, mormor och Mia på ESC, de sög!
Sen på söndagen så tog jag och Zacharias det lugnt och kollade på hockey!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0