Glad.

Har verkligen varit glad hela dagen! Vaknade med ett leende på läpparna och de håller fortfarande i sig, helt fantastiskt! Idag slutade vi klockan tolv så då fick jag och Stephanie till Ginos och åt, det blev en bakadpotatis med kycklingfilé som vanligt, mums! Sen när jag kom hem så låg jag i sängen och kollade på tv ett tag sen somnade jag och sov tills mamma ringde och väckte mig och sa att  hon var på väg hem med min nya kamera! Då var de bara att kasta sig ut ur sängen, men hon kom inte hem förens två timmar senare. Det var som rena julafton när mamma kom hem, fick en kamera och tre stycken bikinisar!
Nu har jag fotat hela dagen och de är verkligen kul! Snart ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på tv en stund innan jag ska sova.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0