CALI

Som sagt har vi varit i Cali och kom hem i torsdags. Började med en smärtfri start från arlanda då de inte var något problem med askmolnet. Sen blev det ett stopp i Frankfurt och sedan en 12 timmar lång resa till San Francisco. En kort visit där utan att se några broar och sedan vidare mot San Diego så var man helt död. Jetlagad de första dagarna och somnade vid 17-18 tiden. Det blev även en heldag på Sea world, se men inte röra Mexico, en hel del shopping och en viss del sol. Blev förälskad i de rosa cyklarna men insåg att jag skulle behöva flytta dit för att ha någon användning av den. Mitt nya favorit ställe Yoghurtland skulle nog också kunna få mig att kunna flytta dit. Det blev även en tripp till LA där vi besökte Hollywood, Beverly hills, Melrose och Santa Monica. Dessutom var jag med om min första jordbävning. På vägen hem fick vi se Manhattan och Frihetsgudinnan från högre höjder. Det var en kanon resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0