RETUR

Är helt slut! Vi har varit i nya huset hela dagen idag och burit golv och färg, tagit bort alla lister, golv, handtag, mm. Min garderob kommer bli rena drömmen! Jag får plats med minst 100 par klänningar och skor till!
Något som är väldigt ovanligt är att jag ligger i sängen redan och klockan är inte ens elva. Vid den här tiden brukar vi vara på väg in till stan. Men gud vad skönt det är att ligga nyduschad i sängen och bara ta det lugnt en fredagkväll.

Juste, mina skor kom idag! Dock inte lika söta som jag trodde, nästintill gräsliga! Nu ska jag skicka tillbaka dom och beställa dom här istället. Söta till ett par jeansshorts i sommar..
Nu längtar jag till värmen!

Update: Det blev en jacka också och ett par gummistövlar.. Det är ett måste i den här sörjan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0