FREDAG=UTGÅNG, LÖRDAG=MYS

Fullproppad dag var det i torsdags! Gick upp tidigt för att åka till kista och fixa om mitt abonnemang till Tele2. Börjar gälla t.o.m den 24:e februari! Sen åkte jag ut till Bålsta och mötte Madeleine för att äta lunch. Sen hem en snabbis, dricka lite té och kolla på SATC. Töntar som vi är satt vi där med en varsin vit Macbook, en Iphone, likadana fodral till datorn. Dessutom satt vi exakt likadant. Johanna tyckte vi såg så töntiga ut satt hon var tvungen att ta kort på oss. Sen var det vara att gå ut i kylan igen och knata till tatueraren. Madeleine hade bokat tid för att göra två stycken. Dom blev verkligen fina men ibland såg det ut som att hon höll på att dö. Efter det så åkte vi hem till Madeleine igen och färgade mitt hår, gjorde middag och hade det allmänt trevligt. Sen sov jag där tills på fredagen och följde med henne till jobbet. Så jag satt där hela dagen med henne och pluggade lite grann och hjälpte henne att fotografera leksaker. Sen var det bara att åka hem, äta middag och göra oss i ordning för utgång. Grodan var dock inte så kul denna helg, lite folk eftersom det var helgen innan löning plus att det var rocktema. Men vi kom hem strax efter kl 6 på morgonen satt lite skoj hade vi allt. Men vi höll på att frysa ihjäl på vägen hem, bokstavligt talat! Lördagen bestod av bakismys i sängen med datorn. Sen åkte vi hem till Madeleine på kvällen och åt världens godaste pizza som vi gjorde. Sen hade vi en egen lite hejarklack framför Zaches match. Nu idag har vi varit och fixat våra naglar igen. Så nu är dom fina! Var dock lite crazy denna gång och gjorde lila glitter istället för vitt. Men jag blev nöjd! Nu idag ska jag bara ta det lugnt och börja packa lite smått inför flytten!

Juste fick världens konstigaste samtal i fredags. De ringde från vårdcentralen här och sa att de hade fått en remiss från Danderyds sjukhus. Jag har tydligen för lågt värde av något i kroppen som gör att man kan få muskelsvagheter och annat konstigt. De kan även påverka hjärtat och njuren, satt jag måste gå och ta massor med prover imorgon. Sen på fredag har jag telefontid med doktorn där hon ska berätta om provsvaren och "prata om det", vad hon nu menar med det. Tydligen ska man äta mycket bananer och dricka juice. Men eftersom det är något jag verkligen äter och dricker mycket av så är det ännu viktigare att jag går dit! Alltid är det något som är fel! Kul att få ett sånt samtal på en fredag då man måste vänta hela helgen innan man kan ta prover. För hon jag pratade med frågade mig om jag mådde bra tre gånger. "Hur mår du? Men hur mår du egentligen? Men i allmänhet, hur mår du? Jag mår bra!
Madeleine tatuera sig.
Bakisdag i sängen.
Mysmiddag framför melodifestivalen.
Lila glitter naglar. Äntligen har jag tagit bort mina tippar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0