HELGEN PLUS LITE TILL

Yesbox, blev inte direkt friskare av att jag tränade. Men nu känner jag mig ändå lite bättre! I fredags var vi bara hemma och tog det lugnt, en sväng på ikea med älsk men annars gjorde vi inte så mycket. Vi kollade på män som hatar kvinnor och åt thaimat. Sen i lördags var jag ensam hemma på förmiddagen då Z är och tränar, sen blir det middag hemma hos mig. En hemlös katt som är hur söt som helst kom förbi och sen dess har den varit här. Vi ska nog sätta upp lappar på ica, annars får vi ringa något katthem. Söndags kvällen bestod av att sitta i en hockeyhall och kolla på hockey. Man har verkligen glömt bort hur kallt det är där inne, så där satt jag som en uppstoppad krov.
Idag är det den första september och mitt nya liv börjar.
Nu är det träning minst tre ggr i veckan som gäller. Namn på företag spånas det på och även en logga. Sen är det Berghs om två veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0