APU 25/5-09

På förmiddagen rullade det på som vanligt. Höll på med mina jobb som ska vara inne den här veckan. Sen efter lunch fick jag och Martina ett uppdrag på stan. Vi skulle intervjua folk om deras resevanor. Men de va knappt några som gick med på de för kraven för att vi skulle kunna intervjua de var att vi skulle ställa frågorna på engelska och dom skulle svara på engelska plus att vi skulle filma det hela. Men vi fick några stycken i alla fall. Sen skickades filmen till Gyro i Dubai. 
Jag har lärt mig att man måste våga, som tex intervjua okända människor för om man inte gör det så blir alla andra påverkade. Det som är bra att ha med sig i framtiden är att man visar att man kan ta för sig och att man håller deadline!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0