APU 13/5-09

Idag har det varit ganska mycket att göra här. Tog fram lite bilder till Panasocis nya reklam om deras kamera som tål det mest. Allt från vatten till grus och lera. Bilderna jag tog fram var en våtdräckt som som hände på en tvättlina tillsammans med några simfötter. Bredvid de hängde även de två kamerorna som tål allt. Nu har de olika förslagen presenterats för Panasonic och den som jag var med och tog fram ville dom ha! Så de var lite skoj.

Har även tagit fram massor med information till några här som ska ha ett möte med ett företag. De måste veta massor som tex deras konkurrenter,styrkor och svagheter, varför man just ska köpa av dem, deras kommunikation, mm. Har även tagit fram deras broschyrer så de kan kolla på hur de ser ut och vad de vill förmedla.

Fick också skära pannåer, skära ut reklam annonser och limma upp de på pannåerna. Har aldrig sett så cool limm maskin!

Jag har lärt mig att allt behöver inte vara helt perfekt för att man ska kunna visa kunden sin idé. Bara man kan förklara hur det kommer se ut och att man har en skiss med sig att visa hur man tänker. 

Dennis vår mentor var även här idag och hälsar på och kolla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0