Tisdag

Tisdag idag, har fått ganska mycket gjort faktsikt. Tog min sista livmoderhalscancer spruta imorse, har gjort projektrapporten, gjort en skiss till min folder och skrivit i min loggbok.

Vi kollade på Oprah Winfrey show idag. Det handlade om hur föräldrar har glömt bort sina barn och till slut hade dom dött. Det var en mamma som skulle köra sin två-åriga dotter till dagis men hon glömde bort att hon skulle göra det satt hon åkte till jobbet istället och när dom kom fram hade dottern somnat och då glömde mamman att hon hade med sig henne i bilen. Satt dottern tog av värmeslag och hade blivit bortglömd i 8 timmar! Helt sjukt men tydligen så dör 33 barn om året av att de glöms bort i bilen och dör av värmeslag! Snacka om stressigt samhälle!



Kommentarer
Postat av: sthlmBEAT girlzz [E L I D A]

tack jennifer! din blogg var också väldigt fin :)

Jag älskar Oprah fast det där programmet lät riktigt hemskt :S

2009-01-27 @ 21:11:58
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/
Postat av: annie

usch vad hemskt :S man undrar när världen ska inse att det gått för långt... att det inte funkar att ha hur mkt som helst att göra !



ha det fint iaf :)

2009-01-28 @ 09:44:32
URL: http://annieamoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0