Sista dagen på lovet

Som sagt, idag är det sista dagen på lovet och den har gått åt till att plugga. Madeleine och Stephanie var här så vi kunde göra vårt projektarbete. Boken är snart klar och vi ska lämna in den för tryck!
Vet inte varför men jag känner mig väligt glad idag och är på bra humör. Tror det är för att vi börjar i skolan imorgon. Lite konstigt att man längtar till skolan, men jag göt faktiskt det. Vi börjar med två nya kurser i år också, religion och filmkunskap.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kings of leon och Jennifer Hudson, väldigt bra!

Hoppas älsklingen kommer hem snart, saknar honom lite faktiskt även fast han bara har varit borta sen imorse.

Undra egentligen vilka "stora" händelser som kommer hända i år?
- Jag tar studenten.
- Komma på vad jag vill göra efter skolan.
- Måste skaffa ett jobb.
- 4 år med Zacharias.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0