Tordag

Börjar äntligen bli lite bättre även fast jag är långt ifrån frisk. Hade tänkt och gå till skolan imorgon, med då var vi tydligen lediga. Kanske är bra att jag vilar någon dag extra så jag inte blir sämre igen. 

Imorgon ska jag gå och ta bort några födelsemärken, är lite rädd och dessutom är det fredag den 13:e!

Ikväll blir det mys framför tvn mitt nya té och kex med massor med olika ostar. Ska även kolla på Knutby - vägen hem kl 21:00. Kul och se eftersom jag var med och spelade in den på min prao förra året. Sen ska jag ta en lång varm dusch. Zacharias är på hockey ikväll så det blir en riktig pyssla-om-sig-själv-kväll för min del.



Kommentarer
Postat av: Leia

Ha en fin kväll!

2009-02-13 @ 18:47:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0