Mamma mia

Det var ett tag sen jag såg mamma mia men jag tyckte den va så bra så nu ska jag kolla på den igen. Har inte så mycket annat att göra.
Imorgon fyller mamma år, så då måste jag fixa en present. Skulle gjort det på lovet men just dom affärerna som jag skulle handla i var stängda! På söndag är det även fars dag och jag har fixat en present där i alla fall.

Thelma och Smilla har börjat fått gått ut i vårt nya hus och det går hur bra som helst! Dom hittat tillbaka även fast alla husen ser likadana ut. Dom har ju som sagt aldrig gått ut någon annanstans än på vårt gamla ställe. Stackars Thelma hon blir alltid jagad av 20-tals skator så fort hon går ut! 

Kommentarer
Postat av: Claire

Du är utmanad, läs i min blogg för mer info :)

2008-11-06 @ 17:28:19
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0