Uppehåll

Har inte bloggat någonting den här veckan. Men nu är det dags igen att börja! Ja, vad har hänt i veckan egentligen?

- Varit på praon. Håller inte på med knubyfilmen längre, utan nu är jag är studion och arbetar. Har gjort ett skivomslag där b la Mikael Persbrandt, Linus Wahlgren, Martin Stenmarck. mm är med och sjunger. Han som skulle ha skivomslaget blev så njöd att jag fick betalt även fast de bara är prao. Imorgon blir det en fotografering i studion där några modeller ska stå i en hiss och plåtas. Återkommer mer om det imorgon.

- Vi hade världens största nationalekonomiprov för ett tag sen. Nu såg jag att jag hade fått MVG på de, satt jag är väldigt nöjd!

De har väl inte hänt så mycket mer den där veckan eftersom jag har kommit hem ganska sent. Ska duscha och ta de lugnt ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0