Lördag

Jag kom nyss hem från Zacharias eftersom han har åkt på träning. Idag känner jag att jag måste ta det lugnt eftersom jag är helt slut efter veckan som var. Mina mål idag är följande:
- SLAPPA!
- Läsa VR.
- Äta tomat och mozzarella macka.
- Ligga på soffan och kolla på film.
- Ta en lång dusch.
- Byta lakarn i sängen och sen ta en powernap.

Juste, alla vet ju att matte nationella va för någon vecka sen. Alla säger att det är det svårare provet dom har gjort och att man kommer få ig. Själv tycker jag också det var svårt med inte det svårare jag har gjort. Tog de lite som de kom eftersom jag hade varit i NY och inte hade sovit på 1½ dygn så var jag ganska trött. Satt på provet iallafall tre timmar och kände att jag va ganska nöjd, vissa uppgifter var försig grymt svåra och man fattade nada. Men nu för att komma till saken så såg jag precis att jag hade fått VG. Jag är nöjd! Såg även att jag hade fått ungefär 8 stycken till ämnen som jag hade fått betyg på som var MVG. Så nu är jag ännu mer nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0