lättad!

Nu är jag lättad! Matten har varit min jobbiga grej i 2an eftersom de känns som att jag har fått lära mig all matte hemma utan någons hjälp. Såg ju för någon dag sen att jag hade fått VG i nationella, men nu såg jag att jag hade fått det i slutbetyg också! Är väldigt nöjd eftersom jag hade räknat med ett G.

Aja, idag har jag och Zacharias varit inne i stan och shoppat. Eller rättare sagt han. Jag skulle köpt en klänning, kjol och ett par byxor med hittade inget. Det var iallafall jätte mysigt även om jag bara fick vara smakråd..

Just nu är Zacharias och spelar innebandy med Lasse. Sitter här hemma och väntar på att dom ska komma hem så vi kan åka till Zacharias igen och sova där. Imorgon är det prao igen och jag ska vara i studion, vi ska fota några dansare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0