blä

Imorse var jag jätte trött när klockan ringde vid halv 7. Var tvungen att gå upp ändå eftersom jag skulle till skolan och fixa min illustration, behövde hjälp med mitt vattenfall. Självklart va de ingen i min klass där och jag började undra om jag har missat någonting. Aja tänkte jag, får ju ändå klart min bild eftersom den ska vara inlämnad idag. Men sen visade de sig att Cissi var sjuk och det är bara hon och Larissa som kan illustrator av lärarna. Men så kom några in från B-klassen och sa att Larissa också va sjuk, så ingen kunde hjälpa mig! Och Larissa är vår svenska lärare, så då hade vi ingen svenska heller. Så de var bara att åka hem igen! Ingen skola idag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0