plugg

Nu har jag pluggar konstant sen i lördags och jag orkar inte mer nu! Ska ta en paus och läsa Veckorevyn.
Fastnade på en uppgift i matten så då skickade jag mail och frågade hur man ska göra eftersom han alltid säger att vi ska göra det. Nöjd och belåten går jag vidare och lämnar uppgiften men sen ser jag att det är inte alls samma svar på mailet som i facit.. Vem har rätt egentligen ? Ingen är hemma och kan hjälpa mig heller..

Idag började vi klockan 13.00 eller egentligen 13.35, lite onödig dag men iallafall. Skulle gärna legat kvar i sängen med Zacharias och sovit istället men det var bara att kliva upp. Fick ändå sovmorgon till halv 11.
Var även och kollade på hans match igår i Enebyberg. Höll på och frysa ihjäl när vi kom hem och det höll i sig ända tills jag vaknade imorse! Det var lite ovanligt och se honom spela i väsby, men det var iallafall skoj och se!

Idag fyller min kära mormor år, Grattis Grattis! Ska hem dit imorn och fira henne. Jag har köpt ett par CK mjukisbyxor som hon har önskat sig.

Nu blir det tjockpannkaka, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0