Ont i huvudet

Idag när jag kom hem från skolan hade jag världens migrän. Ringde t o m till mamma men hon svarade inte och skulle frågade när hon slutade och om hon kunde möta upp mig någon stans på vägen. För jag har varit med om förut att jag har gått av på fel busshållsplats för jag är så borta när jag har migrän. När jag kom hem tog jag iallafall mina tabletter och det hjälpte verkligen inte. Stressad som jag var försökte jag plugga iallafall, men alla vet att det inte fungerar att plugga med migrän och det blev bara värre! Så jag ringde Zacharias som fick mig att gå och sova 1½ timme för sedan försöka plugga igen. Vad gör 1½ timmes sömn om man ändå inte lär sig något på den tiden? När jag vakna igen hade jag fortfarande ont men gick upp iallafall och åt middag. Efter det fick jag helt ny energi och har pluggat som tusan tills nu. Känner mig helnöjd och inte alls stressad längre. Ska t o m försöka plugga klart till Grafisk Kommunikation A som vi har avslutningsprov i på torsdag. Har både ett skriftligt och ett photoshop prov, men det kommer nog gå galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0