dålig dag!

Den här veckan började inge bra alls!
- Först försov jag mig imorse så jag fick jätte stressigt och hann inte äta frukost även fast jag hade kokat ägg och allt igår kväll.
- Fick springa till tåget.
- När jag väl kom till tåget så var det försenat.
- Bussen från östra va SÅ nära på att krocka så han fick tvärnita och alla nästan flög genom bussen. Som vanligt satt ja och Stephanie inte på en sån plats där det är säten framför så då flög jag rakt in i stången och fick blåmärke på benet och ena armen åkte ur led, aj!
- Vi fick en bok på svenskan som vi ska läsa 110 sidor i tills på måndag och vi får inte läsa på lektionen.
- Jag och Madde hitta inget att shoppa i stan.
- Jag är för trött för att plugga även fast jag måste eftersom vi har inlämning i samhällskunskap imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0