Tredje advent

Jupp, nu är det tredje advent! Inte alls långt kvar nu till julafton. Får se vad som händer då, men det här året ska vi vara hemma i alla fall. Har heller inte börjat köpa julklappar, men jag väl mina små funderingar.

När jag var hos Anna i fredags så åt jag något musli hon hade gjort hemma och jag blev helt beroende av det! Så gott! Så det första jag gjorde när jag kom hem var att göra musli.
Ska nog skriva upp receptet här sen.

Kort sammanfattning av helgen: Musli, kolla på hockey, plugga, kolla på julklappar och sova.

Nu ska jag sätta ihop med powerpoint till redovisningen i Naturkunskapen och göra klart arbetsproverna i Grafisk kommunikation C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0