SalongK.se

Jag har grymt tråkigt hemma så jag sitter och läser lite om höstens mode. Så då var jag inne på SalongK.se och kollade.

Då läste jag detta: "Från allra första början var det bensin man köpte på en besinmack, inget annat. Men sedan kom korven, godiset och videofilmsuthyrningen. Macken utvidgades och blev en liten minilivsmedelsaffär. 
Nu har mackar, livsmedelsbutiker och kiosker tagit steget fullt och följt Apotekets fotspår. Snart kan man köpa sexleksaker på alla dessa ställen. Något som är en bra idé enligt sexologen Linn Heed, som menar att man inte ska behöva smyga med att man köper sexleksaker och välkomnar initiativet att de ska kunna köpas överallt."

Personligen så tycker jag nog att det räcker med apoteket men i alla fall...

"Varför finns inga sexleksaker för män på Apoteket? Nu har Apoteket anmälts hos JämO - för könsdiskriminering."
Dom kanske ska reda ut en sak innan dom påbörjar något annat ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0