Hemma idag.

Hade inte så stort val idag, mamma gick inte ens in till mig imorse och fråga om jag skulle gå till skolan eller inte. Så de var bara att va hemma och ta de lungt! Försig är de skönt att vara hemma och ligga i sängen när man är sjuk. Men jag har ju matteprov imorgon, så de blir till att plugga hela dagen istället. Hoppas jag får gå till skolan imorgon, annars åker jag dit och gör provet i allafall. Dagen har varit lugn hitills, sov i 12 timmar inatt, gick upp och åt frukost och legat i sängen och kollat på Wallander samt Skilda Världar, kollade alltid på det när jag var liten!
Nu ska jag äta lunch, blir köttfärspaj och sallad! Sen ska jag sätta ihåg och plugga. Juste fick mitt körkorts tillstånd idag:D så nu är det bara ut och köra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0