Trött!

I fredags åkte jag hem till Zacharias direkt efter skolan och bara myste. Vi var helt själva hemma, så då sov ni i några timmar, kollade på one tree hill och åt midag. Sen gick vi till Willys och handlade godis och myste framför Idol. Sen på lördagen åkte Zacharias på träning och jag åkte hem, skulle egentligen åkt till stan med familjen. Men jag orkar inte för jag hade så ont i magen! Efter Zacharias träning kom han hit, så då kollade vi på Stocklhom open men somnade till slut i soffan. När mamma, Lasse och Ester kom hem från stan så fick jag och Zacharias  underhålla Ester lite med att rita i målar block och kolla på barnprogram.
Idag gick mamma in i mitt rum och väckte oss. För mamma och Lasse skulle åka och hälsa på Sebbe på hans djur marknad och Ester ville inte följa med så då skulle jag passa henne under tiden. Men det slutade med att jag och Ester följde med på den där marknaden iallafall och Zacharias åkte hem för att han hade match.
Men vi var där bara en snabbis, åkte dit åt en voffla och kollade efter Sebbe som vi inte hittade.
Efter det åkte vi till Nickis Äventyslek. De var det värsta jag har varit på i hela mitt liv! Det var barn ÖVERALLT och ALLA skrek! Höll fan på och strypa dom! Tur så var vi bara där i någon timme!
Ikväll blir det slappande framför tvn. Orkar inte göra nått mer idag! imorn är det skola igen, Börjar försig 13.00 med mentortimme, som brukar hålla på i 10 min. Sen svenska i 1 timme. Blir även barnvakt till Ester innan skolan. Hon ville inte följa med mamma så tidigt till jobbet eftersom hon åker klockan 7. Så då får hon vara hemma med mig och åka med mig till skolan och så får mamma hämta henne där.
 Lite bilder från idag:
image32
Sebbes Skola.

image33
Nickis Äventyslek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0