Länge sen!

Jag har inte orkat skrivit på ett tag, har haft mycket i skolan innan lovet!
I helgen har jag bara tagit det lungt med Zacharias, vi va i Täby centrum och shoppade i fredags och sen bara va hemma och kollade på idol. I Lördags låg vi bara i sängen och idag har vi inte gjort så mycket. Han är på match just nu, men han kommer hit efter. Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, ska vara med Zacharias, får se om jag följer med Anna och dom till stan och shoppar och så ville mamma att jag skulle följa med henne och sova på hotell. Får se hur det blir! Annars har jag inget planerat under veckan, får ta dagarna som dom kommer.
Nu blir det nog Greys Anatomy marathon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0