Riktigt trött!

I fredags somnade Zacharias klockan 9 och självklart väckte han mig halv 8 på lördagsmorgonen! Sen var de bara att gå upp med honom och äta frukost, efter det så åkte jag, mamma och Lasse till Aringe för att handla grejer tills på kvällen eftersom mamam skulle ha 40 års fest.
Festen var iallafall lyckad och mamma var jätte glad för alla presenter. Vid halv två tiden skulle vi åka hem till Zacharias men när vi var på väg hem så visade det sig att han inte hade några nycklar med sig och hans föräldrar var vid Gullmansplan. Så då fick vi vänta på dom och sen började vi kolla på 1408, tror inte jag somna förens vid fyra. På söndagen så väckte han mig vid nio tiden för att han skulle på träning och jag var heelt slut och ville verkligen inte gå upp. Fast det var bara att åka hem för jag skulle "plugga" men det gick inte så bra på den fronten eftersom jag var så trött, så det blev en slappar dag istället.

Juste, igår var det fardag också. Glömde där emot att ringa pappa men grattis iallafall!

Men annan sak som hände i helgen var att nu är äntligen Thailands resan betald och klar! :D
Har även kommit på att jag ska klippa mig, men jag är ganska osäker fortfarande...

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0