Vaknade tidigt!

Igår var det en lugn dag. Slutade skolan klockan tio och då gick jag och Stephanie till Ginos, det blev en cesar kyckling sallad och äppel och kanel té. Sen åkte jag och sov tills klockan blev halv fyra, då ringde mamma och sa att vi skulle åka til Täby centrum och shoppa lite. Det blev två klänningar och en keps och idag ska vi köpa ett par jeans. Till middag blev det sushi, mums! Sen åkte vi hem och då satte jag mig ner och gjorde min inlämningsuppgift, trodde den skulle va jätte tråkig men den har helt och dessutom var den klar på 20 minuter.
Sen kollade jag på Roomservice, Grey´s Anatomy och Fråga Olle. Efter det låg jag och smsa med Zacharias halva natten:) Imorse vaknade jag av att hela sängen skakade, fick sms av min älskling. Sen kunde jag verkligen inte somna om så jag gick upp oc gjorde mig iordning, så allt slutande med att jag kom 1½ timme förtidigt till skolan. Men det gör inte så mycket, har bara en lektion sen ska vi till Gammla stan och filma.
Imorn är det fredag, äntligen! Då är det sista nationella provet, sen är allt klart! På kvällen ska jag träffa Frida, vi ska typ ha myskväll. Sen på lördag ska vi åka in till stan och shoppa och sen ska jag träffa Zacharias.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0