En bra dag!

Idag har jag vaknat på den rätta sidan! Vaknade en minut innan min väckaklocka ringde. Då var de bara att gå upp, sminka sig och klä på sig kläderna. Glad som som jag var så skickade jag ett gulligt god morgon sms till Zacharias och frågade vad han gjorde. Sen skickade mamma sms och sa att hon kunde köra mig till skolan!
Det började verkligen bra! På vägen till skolan var det rätt segt, men glad att jag inte behövde ta tåget imorse.

Nu har vi ESV, inte så jätte kul men ändå. Vi ska göra klart vårat street art projekt, och vi har inte ens börjat!
Men men, efter den där lektionen så slutar vi för dagen:D

Då ska jag hem, göra min inlämnings grej till Urb och få min kamera:D!!
Skriver mer sen!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Street artn pulver! :-)

2007-05-08 @ 08:27:27
Postat av: Madlajn

Oj, Street art Pulver! :-)

2007-05-08 @ 08:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0