va?!

I torsdags var jag hos doktorn eftersom jag hade så ont i halsen, men ingenting visade på proverna. ( han tog ej körtelfeber prov ) Sen hela helgen och nu igår har jag inte blivit bättre så vi tänkte att det är lika bra att gå och ta nya prover. De är väl en vanlig förskylning eller halsfluss, tänkte jag och mamma.
När vi kom ner på vårdcentralen så fick jag doktorn som hade i torsdags, så då begärde vi att få en annan för att jag inte gillar honom. Den nya dokton tog halsprov, blodprov och massa anda saker och de hela visade att jag har fått körtelfeber!!! Jag blev helt chockad och bara skrek ut, VA?! nej, jag kan ju inte ha fått körtelfeber?
Så nu kan jag inte ta min spruta inför thailand för då kommer min kropp krascha och levern tar stryk! Jag ska gå på efterkoll om 1½ - 2 veckor och kolla levern och lite saker. Ska även kolla om jag får åka till thailand?!
Varför ska jag åka på allt för ?!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0