Va gör man inte när man har tråkigt ..

Favoritcafé: Ginos
Favorittidning: Elle & Veckorevyn
Bästa saken som händer i år: Åker till Thailand med Zacharias
Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya klänning och mina nya underkläder
Längd: 165cm
Byter gärna garderob med: Någon med bra smak och mycke pengar
I höst kommer jag att gå klädd i: Kappa och skinnjacka
Byxa eller kjol: Om jag måste välja säger jag nog byxor
Sminktips till allmänheten: Det ska se naturligt ut
Senast utlästa bok: kommer inte ihåg vad den hette 
Mitt rum kan beskrivas som: Rosa
Mig själv med tre ord: Glad, Uttråkad och Söt
Jag tränar: Inte mycket, men sen blir det mer när skolan börjar 
Jag ville bli när jag var liten: Rik
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Är det nåt du absolut inte äter: Russin
Kläder just nu: Ljus rosa mjukisar och ljus rosa linne
Fisk eller badkruka: badkruka
Hur många kuddar sover du med: Fyra
Spelar du nåt instrument: Nej, men jag kan spela lite på piano
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: The Holiday
Har du några homosexuella vänner: Inte nära vänner, som jag vet iallafall
Tror du på mirakel: Yes
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: Både och
Drömresemål? Just nu är det USA
Äter helst: De som är gott
Är du kittlig: Jupp det är kag
Snarkar du? Nix
Stjärntecken? Kräfta
Rädd för insekter? Dom som är äckliga
Äckligaste insekten: Spindel
Största svaghet: Blir lätt uttråkad
Det här är jag bra på: Mysa
Bästa bok? Jenny S
Vad vill du jobba som? AD på en reklambyrå eller på någon tidning
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, räcker med öronen
Stökigt eller välstädat? Blandat
Gungar du på stolen? Nej
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster
Gillar du att sjunga? Nix
Anser du att du är stark? Haha, nej
Använder du knark? Aldrig
Kaffe, te eller inget? Te hemma, Kaffe ute
Har du en besatthet? Kanske

Kommentarer
Postat av: tess

har någon (nämner inga namn) har vart inne på min blogg?

2007-08-10 @ 19:44:46
URL: http://biblo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0