Köpa present

Dagen började med de gamla vanliga. Zache väckte mig för att han skulle på träning och jag åkte hem samtidigt. Men idag var det första dan jag inte somna om! Tänkte att de är bra att lära sig att gå upp tidigt nu innan skolan börjar. På förmiddan ska jag nog bara ligga hem och ta de lugnt och vänta på att mamma ska komma hem och hämta mig så vi kan åka och köpa present till Zacharias. Bäst att vara ute i god tid.
Tror att jag ska fixa nu kalender, pennor och allt sånt innan skolan börjar också. Man måste vara upp kittad till max!
Igår blev de ju restaurang med familjen, mysigt! Inte så ofta de händer att man är allihoppa. Sen åkte jag hem till Zacharias och sov. Kollade på Uptown Girls, den hade fått jätte dålig kretik i aftonbladet så jag förväntade mig inte nått. Men jag tycker faktiskt att den var helt okej.
Idag måste jag bestämma mig hur de blir med Gävle, har verkligen beslutsångest! Men men.

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0