Ny dag, Nya tag.

Dagen började inte så värst bra. Vaknade mitt i natten av att jag hade migrän, men kom på att jag inte hade mina tabletter med mig till pappa. Låg i sängen och försökte somna men de gick verkligen inte. Hade så ont! Så då skickade jag sms till Zacharias att jag höll på att dö och visste inte vad ja skulle göra. Men till slut så somnade jag.
När väckaklockan ringde 06.20 var jag inte direkt pigg och orkade inte gå upp och göra mig ordning. Så det slutade med att jag fick springa till bussen. Men när jag väl kom till skolan var det inte ens öppet, så då fick jag sitta utanför ett tag. Första lektionen var matte, trodde att vi skulle få tillbaka våra prov och slappa lite. Men icke sa nicke, vi fick göra ett gammalt nationellt prov. Tråkigt Tråkigt!
Hoppas att något går som jag vill idag iallafall!

Snart blir det Ginos, mums :D Tror jag ska ta en sallad eller bakadpotatis.
Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra idag efter skolan, antingen åka hem till Zacharias, åka hem till mormor eller bara slappa hos pappa, tror jag ska gå och sola då eftersom det är bad med klassen på fredag.


Possi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0