Lugn dag.

Det har nog inte hänt något speciellt idag, inte än iallafall. Fast lite kul var det när jag åkte till skolan imorse och det satte sig en gubbe i 60+ åldern brevid mig. Jag lyssnade på musik så jag hörde inte vad han sa, såg bara att han rörde på munnen. Jag trodde att han behövde hjälpt med att hitta eller nått så jag tog av mig hörlurara och fråga vad han sa. Då började han prata om att det var så fint väder ute, sen blev han inte tyst en sekund förens jag skulle av. Han pratade om allt från hur vackra hus det fanns i solna till att han har köpt en ny väska som det fanns kodlås på, men själva anledningen till att han köpte den var att det såg Paris på den och den kostade ju faktiskt bara 75:-.

När jag väl kom till skolan hade vi Multimedia, hela okej. Men man kanske inte kunde göra så mycket eftersom dom hade stängt av nätet medans 2orna hade nationella prov i svenska. Sen hade vi Medieproduktion, så då skulle vi lämna in alla porträtt bilder och kaffekoppen. Det gick bra men alla hade inte med sig sin mapp, satt vi fick gå på lunch istället. Självklart blev det Ginos med Tess och Madde. Idag blev det Keso och avokado sallad och en kaffe, mums! Efter lunchen var det engelska med häxan. Vi tränade till nationella provet, hör och läsförstålse, tråkigt tråkigt! Sen var den skoldag slut.

Nu ligger jag i sängen och kolla på sjunde himlen. Funderar på om jag ska gå och sola eller inte. Men tror inte att jag orkar det. Kvällen kan ju inte bli bättre först Grey´s anatomy och sen Fråga Olle:D

Pussi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0