En kul lite grej!

Hitta en rolig liten grej jag bara MÅSTE svara på:D

Brukar du..
Gnälla: Ibland.
Skrika: Inte så ofta.
Sova: Mycket.
Ha ångest: Typ inte.
Skada dig själv med flit: Nej tack.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Haha, nej! 
Drömma mardrömmar: Ja, det händer väll.
Ta droger: nej!
Försöka vara annorlunda: Haha, ibland kanske.
Klä dig i svart: Inte direkt min färg.
Gå till kyrkan: nej.
Röka: Nix.
Ha sex: Absolut
Ljuga: I nödfall.
Hata folk: Sällan
Lita på folk: Vissa.


Har du..
För många vänner: Det går inte.
Förföljelsemani: När det är mörkt, ibland. 
Tvångstankar: Nix.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Fysisk sjukdom: Nopp.
Skada: Nopp.
Färgat håret: Yes.
Brutit några ben: Jupp.
Några piercings: Öronen?
Gjort bort dig rejält: Det tror jag nog.
Bra självförtroende: Ibland så.
Komplex: japp.
Kysst någon: Yes
Sagt jag älskar dig till någon idag: Absolut.
Bjudit ut någon: Jupp.
Varit kär: Självklart.
Blivit kär i någon på nätet: Haha, typ. 
Dumpat någon: Jupp.
Blivit dumpad: Jupp, lågstadiet.
Velat vara otrogen: Nej.
Varit otrogen: Aldrig.

Är du..
Förstående: Haha, kanske lite. 
Öppensinnad: Bror på. 
Arrogant: Nej.
Osäker: Ibland
Intressant: Haha, det vet väl inte jag. 
Hungrig: Ibland så.
Smart: Tillräckligt. 
Barnslig: Ganska.
Liten: Mellan.
Lätt: Nja.
Skoltrött: Faktiskt int.
Rolig: Jodå.
Pratglad: Ibland.
Frågvis: Ibland.
Organiserad: Kan hända.
Hälsosam: När jag har lust.
Blyg: Japp
Attraktiv: Vet väl inte jag.
Uttråkad lätt: Kan hända.
Ansvarsfull: Ganska.
Vegitarian: Nej, men har varit. 
Besatt: Haha, lite kanske.
Arg: Händer.
Ledsen: Ibland så.
Glad: Absolut.
Pålitlig: Beror på vem och vad.
Laglig: Absolut.
Filosofisk: Nej.
Svår: Kan vara.
Positiv: Oftast.
Originell: Nja.
Lätt att förföra: Haha, bror på vem det är. 
Bra på att ge komplimanger: När jag har lust.
Bra på att få komplimanger: Nja.

Vem..
Saknar du: Thelma & Smilla.
Vill du döda: Hemligt.
Rörde dig sist: Tess.
Vill du slå: Madde.
Kysste du sist: Zacharias.
Vill du kittla: Zacharias.
Kramade du sist: Zacharias.
Vill du prata med: Zacharias.
Skrek du på sist: Zacharias.
Vill du vara som: Mig själv?
Sårade dig sist: Kommer inte ihåg?
Vill du bli galet full med: Har ingen på g.
Gjorde dig glad senast: Zacharias.
Vill du helst träffa: Zacharias.
Fick du sms från senast: Zacharias.
Ringde dig senast: Zacharias.

Hur..
Går du: SNABBT.
Svarar du i telefonen: Hej, det är Jennifer eller Hallå.
Fördriver du tiden: Med Zacharias.
Mycket pengar har du: Nästan lite för mycket.
Tjänar du pengar: Får allt från mammsen.
Bäddar du sängen: Bland faktiskt.
Ofta diskar du: Har diskmaskin.
Går det i skolan: Perfekt.
Många stör du dig på: Många.
Ofta träffar du din familj: Ibland, är oftast hos Zacharias.
Mycket äter du: Ibland mycket, ibland lite.

Pussi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0